Pracuj w najlepszym i największym Call Center!! od zaraz

Dodane przez Natalia (Firma), Czwartek, 17 Sierpień, 2017  13:28

Opis oferty pracy:

Pracowałeś już w Call Center, gdzie obiecywane warunki (wynagrodzenie, PREMIE, godziny pracy) okazały się kłamstwem?

U nas masz jasne zasady, niezmienne i klarowne od samego początku. Przyjdź i przekonaj się sam!

Oferujemy Ci:

- umowę o pracę
- atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premie)
- rzetelne 3-tygodniowe BEZPŁATNE szkolenia produktowe i z technik sprzedaży (psychologia w biznesie, obsługa klienta biznesowego, negocjacje)
+ wynagrodzenie za ten okres czasu
- kompetentnych koordynatorów + wsparcie na okresie próbnym ze strony szkoleniowca
- najlepszą atmosferę + imprezy i wyjścia integracyjne
- pakiet socjalny / kursy językowe (platforma językowa), karta Multisport, opieka w LUX MED, dodatkowe ubezpieczenie grupowe + zniżki do klubów, kin, restauracji, dofinansowanie do lunchu/
- dodatkowe szkolenia i warsztaty wewnętrzne i zewnętrzne
- dla najlepszych: awans po okresie próbnym na stanowisko trenera, koordynatora zespołu czy szkoleniowca

Ponadto:
- nie ma kar za nie zrealizowanie czasów połączeń
- nie ma ciągłego nacisku na wynik /BRAK PLANU SPRZEDAŻOWEGO/ – dla nas liczysz się przede wszystkim TY i Twój rozwój + dopasowanie oferty pod klienta
- nie płacisz za szkolenie, nawet jeśli po pierwszym dniu - zrezygnujesz z pracy
- premie są ZAWSZE mimo, że klient może zrezygnować z zamówienia
- bonusy na koniec miesiąca i nagrody rzeczowe w konkursach :-)

Plusy pracy u nas:
- brak planu sprzedażowego,
- pracujesz z naszym klientem - odpada pozyskiwanie klientów,
- premie są zapewnione, mimo że klient rezygnuje z zamówienia!!!
- przedłużamy także umowy

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- kontakt z klientem biznesowym
- doradztwo w usługach
- spisanie zamówienia i przygotowanie umowy dla klienta
- koordynacja zamówieniami i przygotowanie dokumentacji
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy i utrzymanie relacji z naszymi klientami
- pełnienie funkcji osobistego profesjonalnego opiekuna klienta

Od Ciebie oczekujemy:
- uczciwości
- komunikatywności
- zapału do pracy
- zaangażowania
- pozytywnego nastawienia

Mile widziane: doświadczenie w branży Call Center bądź
w obsłudze bezpośredniej!

Czas na zmiany: satysfakcja, rozwój, stabilizacja zawodowa!
Napisz wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Dozwolone pliki: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Przepisz poprawnie kod z obrazka
Wyświetleń oferty: 421

Podobne oferty pracy:

  • Capacity / Availability Manager with English, AtosBydgoszcz
  • Opiekunka Osoby Starszej, FRIGGABydgoszcz
  • Handlówka_Fordońska, Solid SecurityBydgoszcz
  • FRIGGA Opieka nad seniorem w Hamburgu! PM, FRIGGABydgoszcz
  • Sprzedawca, Aldi Sp. z o.o.Bydgoszcz
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Zgłoś opinie